我肯定冇掂呢啲嘢!(真實對白)
上週一(1日),郭詩琳氣定神閒話自己:「我肯定唔掂呢啲嘢!」又表示是誰惡意中傷心中有數。

奀模郭思琳出道 8年,整過容又主持過成人節目,撈極冇起色潛水兩年,直至上月尾被週刊圖文並茂踢爆在崔建邦西貢村屋過夜,借崔建邦過橋再次浮上面。
諗住今鋪有機翻生,但早前本刊收到神秘報料電話,指郭思琳三個月前到澳門,因為身藏毒品被澳門海關扣查。搞到咁大件事,郭思琳一見記者有備而來:「我知邊個屈我,係我同前男朋友嘅契細佬呀嘛!」

兩個月前,一位自稱是郭思琳前度男友的張先生報料,因不忿被郭騙錢騙感情而爆料說:「今年六月郭思琳去澳門玩,被海關發現身上藏有 K仔同 Fing頭丸,即時被扣留。本來咁多毒品要坐監,郭思琳搵澳門嘅有勢力人士疏通,結果罰款了事!我有當日法官份判詞作證,佢仲有好多衰嘢爆,約出嚟先講啦!」結果記者與他約好時間見面,張先生卻不見人影、電話亦無法再接通。

 

放大圖片

上月底,郭思琳在崔建邦家過夜斷正,堅稱是喝醉酒在崔建邦家借宿一宵,絕對沒有發生關係,但係已經搞到崔建邦一身蟻。

放大圖片

1/11扯煙陪佬
主持過成人節目,上週一郭思琳陪住男伴踎大牌檔扯煙,之後再自己返回土瓜灣傲雲峰寓所。

放大圖片

喺崔建邦家過夜後,郭思琳即在娛圈復活,上週一更同女神周秀娜同場出席 PS3遊戲活動,不過主角係周秀娜,郭思琳只係做布景。

放大圖片

出道 8年的郭思琳去年 9月簽約 Starz People,做楊梓瑤師妹。《蘋果日報》圖片

前度亂爆

上週一( 1日)郭思琳出席遊戲活動,記者提起藏毒一事,郭思琳解釋:「我肯定冇掂呢啲嘢……我諗到邊個屈我,佢姓鄭係我前男友嘅契細佬,周圍亂講話係我契細佬,借我名偷呃拐騙,成日都話自己媽咪生癌問人借錢,但係佢媽咪親口同我講自己冇病,話當冇生過佢呢個仔……我開頭都信佢,結果俾佢呃咗十幾萬,已經報咗警備案!」咁你搵得多過崔建邦喎!

 

變臉選港姐

現年 23歲的郭思琳,早於 02年已經入行為雜誌報章做兼職模特兒,成年後又做過 Now TV成人台節目主持。 07年簽約成為蕭定一旗下藝人,並且報名參加港姐,一度被傳媒封為「翻版李嘉欣」成為大熱。結果卻被網友公布早年模特兒照片,揭發大執眼耳口鼻,港姐面試首輪被 out。其後郭思琳歸咎於是蕭定一令其與整容扯上關係,要求解約。之後工作零星,難怪屢敗屢戰的郭思琳開始變陣黐崔建邦。
07年郭思琳走去選港姐,可惜被傳媒搵番佢個舊樣(小圖)而被指整容,最後郭思琳亦於首輪被 out。

 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()