周秀娜( Chrissie)今年一口氣接下四齣電影,其中與林峯合演的電影《抱抱俏佳人》正在上映,談及《抱》片時 Chrissie竟興奮爆料說:「林峯雙眼無時無刻都喺度放緊電!」


其他娛樂名人影片

在電影《抱抱俏佳人》中,周秀娜飾演主動求愛的女生,最後卻不知不覺成為林峯跟楊千嬅之間的第三者。為免粉絲被電影誤導, Chrissie日前澄清說:「我喺現實生活中,未試過做第三者,又未試過主動追男仔,我係好難鍾意人嘅,一定要由朋友變成情侶囉。」

放大圖片
林峯被性感尤物周秀娜騎在身上,即時怕醜仔上身面紅耳赤。微博圖片

林峯被性感尤物周秀娜騎在身上,即時怕醜仔上身面紅耳赤。微博圖片

放大圖片
在《抱抱俏佳人》中,周秀娜和楊千嬅有不少對手戲。

在《抱抱俏佳人》中,周秀娜和楊千嬅有不少對手戲。

「我儲定幾日電」 放大圖片
周秀娜感謝黃真真讓她在《抱》片中有發揮演技的機會,不用再做花瓶。

周秀娜感謝黃真真讓她在《抱》片中有發揮演技的機會,不用再做花瓶。

說到戲中跟林峯的大膽親熱戲, Chrissie即爆林峯對戲時怕醜仔上身:「因為拍片唔係一 take過搞掂,我記得都拍咗好幾 take。開頭同林峯傾點拍嘅時候,佢已經成塊面同耳仔紅晒,真係好搞笑,好在拍嘅時候有清場,加上導演帶住我哋,所以好快投入角色。」與林峯朝夕相對,問 Chrissie可會日久生情?她笑謂:「冇辦法日久生情呀,因為佢對住千嬅多過對住我,不過林峯雙眼無時無刻都喺度放緊電,所以當我知道要同佢對戲,我都特登儲定幾日電!」在過往的電影中, Chrissie擔當花瓶角色,以性感造型搶鏡,所以她很感謝導演黃真真讓她在《抱》片中有發揮演技的機會,她說:「其實當初入行做 model都係為咗做演員,今年真係可以放多啲時間喺電影上,我好多謝真真搵我拍呢齣戲。」拍電影、打碟、行騷、影寫真, Chrissie坦言沒時間陪男友 Avis,問她可擔心出現第三者?

同男友炒大鑊

Chrissie無奈苦笑:「佢有投訴我冇時間陪佢,但我要到出年先有假放,都有因為咁嗌交,呢啲好難避免,不過嗌交都係增進感情嘅一種方式。如果真係有第三者都冇辦法,但我會覺得一定係兩個人感情已經有問題,所以冇得怨嘅。」採訪:譚倩宜攝影:黃文成場地提供: 8度海逸酒店


周秀娜分身拍電影、打碟、行騷和影寫真,根本沒有時間考慮結婚生仔這等人生大事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()