眾所周知郭富城是娛樂圈中數一數二的車癡,林寶、拉利多不勝數。能成為城城的最新心頭好,霸佔屋企停車場位的,竟是車價相宜的 Renault Megane RS。他迷戀賽車,對 Renault早種情意結當然是主因,但現今新一代好的手波車難求,這就是他珍而重之的最大原因。記者:許維雅攝影:林栢鈞


其他副刊影片 與 Renault的 13年情

車迷恨到口水流的 Renault Megane RS終於到港,第一位香港車主就是辣車狂迷郭富城。新車是中國 Renault送給城城的生日禮物,其實城城之前於上海比賽時已試過呢部 250匹辣揭背,早已認定此車是最新收藏目標。迷戀 Renault另一主因,是他跟中國雷諾合作無間,好似中國雷諾會支持城城搞慈善賽籌款,而城城於 09年買了部 Renault Clio,兩年來參加 Clio Cup中國賽又戰無不勝。要數這份情,應要回到 13年前,「我 97年開始玩賽車,當時喺 FRD學校學賽車,揸第一架方程式就是 Renault!」

放大圖片
■有 Megane車蛋糕同城城慶生日。<br/>(左起) Renault大中華區總裁 Robert、 FRD總裁 Kenneth及 Renault HK總經理 Ross。

■有 Megane車蛋糕同城城慶生日。(左起) Renault大中華區總裁 Robert、 FRD總裁 Kenneth及 Renault HK總經理 Ross。

放大圖片
■ 09年開始參加 Clio Cup中國系列賽,今年兩度奪冠保持好成績。

■ 09年開始參加 Clio Cup中國系列賽,今年兩度奪冠保持好成績。

 

放大圖片

 

我試車那日落大雨,跑道已盡濕,當我揸車上手,發現安全性同穩定性原來是這麼高,那一刻我已認定它是一架好車!

嶄新科技×傳統波箱 放大圖片
■車櫳內的黃色點綴設計襯晒車身。

■車櫳內的黃色點綴設計襯晒車身。

有機會同城城面對面談車經,最深刻印象是「佢真係好鍾意車!」記者會上滔滔不絕大談賽車生涯、慈善賽及對 Megane RS的感覺,雀躍表現如小孩。對於汽車珍藏的選擇,他跟我談歷史,「每個品牌必定有本身嘅歷史同發展,我收藏嘅車款都希望佢嘅品牌發展係同賽車有密切關係。我咁鍾意 Renault呢個品牌,另一原因當然係每次揸佢出賽都有好成績,即使我屋企唔夠車位,得 6個,但我已經駛走咗一架,準備放呢部 Megane入去好好收藏。」以上內容重點是他覺得 6個車位太少,果然是天王,是名副其實的車癡。他覺得 Megane是罕有珍藏,其實還有另一原因,「佢有落場版賽車嘅新科技性能、引擎同避震,不過用傳統手動波箱操控。我鍾意手波係因為要駕馭一架車唔係靠電腦,而係靠自己配合時間轉波。家所有車都係半自動,好難搵到架咁好性能嘅棍波車逼我不停練棍波,唔使令自己揸車越嚟越懶!」

放大圖片
■紅色 brembo迫力卡鉗亦是辣車不能缺少的配備。

■紅色 brembo迫力卡鉗亦是辣車不能缺少的配備。

放大圖片
■正方形組合尾燈跟 Audi TT尾燈有幾分相似。

■正方形組合尾燈跟 Audi TT尾燈有幾分相似。

放大圖片
■ Recaro賽車桶椅應該&#21873;晒城城胃口。

■ Recaro賽車桶椅應該啱晒城城胃口。

放大圖片
■門檻有 Renault Sport金屬片點綴。

■門檻有 Renault Sport金屬片點綴。

放大圖片
■黃色車身更能突出頭燈組合的生動線條。

■黃色車身更能突出頭燈組合的生動線條。

放大圖片

 

 

Megane RS250 CUP規格

引擎: 1,998cc直四 DOHC配 Turbo馬力: 250hp/5,500rpm扭力: 340Nm/3,000rpm傳動: 6前速手波極速: 250km/h售價:$349,000查詢: 2927 3388( Renault HK)


■揀選黃色車身,除了是新一代 Megane的標誌顏色外,亦代表城城叫阿旺的意思。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()