今期最紅,應該是一舉成名的林欣彤。

成為《超級巨聲2》最後大贏家,譚詠麟在微博背書力撐,被譽為新一代小巨肺。這兩個星期,林欣彤(Mag)絕對是從現實走進夢幻,達成了多少少男少女的夢想,成功踩入娛樂圈做歌星。

忽然上位,單是youtube點擊率二百幾萬,未計終極決賽當晚的一百七十幾萬觀眾。

「這兩個星期我都不知自己做了幾多次訪問和宣傳工作,個人好攰,壓力好大,不停有記者問我這樣,問我那樣。其實我自己都滿腦子問題,最怕係你問我到底之後想點,我真係唔知!」Mag帶點疲累地說。

俗語話成名要趁早,剛滿二十歲便達成了「讀中二時就想做歌星!」的夢想,只是當她真正進入這個仙境時,其實卻似在夢遊。

「得獎之後我成日發夢,夢見畀好多好多記者追,好緊張。其實我依家只係想可以好好地讀書,完成最後一年的課程。」

愛麗絲失足跌入樹窿去了仙境,不停畀紅心皇后那班啤牌兵追捕。林欣彤個窿卻是自己掘的,最少當日是她自己去買本電視台周刊填表格,再由林媽媽親自寄出,更要過五關斬六將才有現在的「成績」。

自己跳入窿畀記者追,不是預計之內的嗎?

這兩個星期,林欣彤(Mag)絕對是從現實走進夢幻,達成了多少少男少女的夢想,成功踩入娛樂圈做歌星。

娛圈七大難

林欣彤在《超級巨聲2》的表現如何,有睇電視的應該明白,未睇的大可上Youtube補飛,雖然決賽當晚帶病上陣影響演出,不過仍然以輕微分數大熱勝出,隨即簽約TVB達成夢想。

自稱問題少女的Mag,在親身踩入仙境之後,才發覺真係有好多問題,自己都冇答案,以下為Mag的娛樂圈七大疑難:

一、所有事件都好難估計,工作時間、地點完全唔定,我自己都唔知自己幾時會身處甚麼地方。(訪問連攝影以極速進行,原來當日Mag上場接下場連踩四個訪問加宣傳。)

二、工作真的好疲倦,活動宣傳一個接一個,完全冇得停,到底我幾時至有得瞓?(雖然化行妝,仍然難掩倦容。)

三、好大壓力,我都唔知點解要面對咁多人,好似仲辛苦過比賽。(台上淡定自如的Mag,接受訪問時反而靦靦腆腆,聲線柔弱,乜唔係小巨肺咩?)

四、訪問時好多人問我問題,要講好多嘢,我又好驚講錯說話喎……(我問一句,佢答一句,答之前仲要眼珠勁轉諗餐死,似乎真係好大陰影。)

五、一邊工作一邊讀書好辛苦,冇時間做其他事。(做明星本來就係要一心多用、瓣瓣兼顧,返學都係小事,仲有至少八年慢慢捱喎!)

六、被記者跟,得獎後第一日返學就有記者在樓下等我,好驚!(入得娛樂圈,有人跟總好過冇人理,不過Mag話其實第二日就已經完全回復平靜。)

七、最重要疑難係,對未來完全無概念,我真係唔知會點樣!會簽甚麼唱片公司?幾時會出碟?跟住會有乜工作?就連到底接個騷你有幾多錢收?Mag都係帶點慘情地答,我真係唔知呀!

傳聞中所謂四大唱片公司爭住簽約出唱片呢回事呢?

「嚡!我都係睇報紙至知呢個傳聞,真係完全冇人話過畀我聽!」

我眼前有個無奈Mag。

Mag提供的童年相,全部都係喺遊樂場玩緊。個樣同依家真係唔多似。

夢遊仙境

Mag曾經在自己的blog留言:「比賽的結束,是另一個開始。」

只是奪冠之後,更是發夢的新開始。

「這兩個禮拜,我已經連續幾晚發同一個夢,夢中被一大班記者瘋狂地追,好驚好驚!不停咁跑,最後跑到紥醒。」

雖然我不懂解夢,但以最簡單的常識來推論,都應該估計是得獎後壓力巨大所致吧!

「又試過發夢,朝早起身準備返學,點知一打開屋企道門,就有成班記者守候,不停咁影相,想關門但道門好似鎖死咗咁唔郁,最後又係一身汗咁醒咗。」

Mag一直最驚就係被記者跟,本已有人教路,一旦發現畀人跟就要扮鎮定,保持笑容,千祈唔好自亂陣腳。

「講就容易,我初時都以為自己得,點知真係有記者跟時我不知幾驚。後來仲跟埋我上巴士,根本唔係偷影係明影,我咪扮鎮定笑住畀佢影囉!反而坐我隔籬個男仔仲鎮定,完全唔理繼續瞓。」

我相信,這兩個星期以來的追訪,已經讓Mag對記者產生極度心理恐懼,還要面對諸如三角戀、袋中得番廿蚊點夠使之類的新聞,對這位二十歲的「巨星」來說,站在台上面對幾百、幾千甚至過萬觀眾表演歌喉,應該會更樂得自在。

這兩個星期,林欣彤(Mag)絕對是從現實走進夢幻,達成了多少少男少女的夢想,成功踩入娛樂圈做歌星。

三角不戀

對Mag來說,成名後的另一個問題,就是不斷被追問戀愛狀況,從初戀男友曝光,到早幾個月剛剛與第四任男友分手,繼而是與同為參賽者的羅孝勇及胡鴻鈞傳出三角戀緋聞,我循例問一問,她循例否一否認,都係朋友喎!

「OK!OK!原來大家真係好有興趣知我拍過幾次拖,有冇男朋友之類,我講!拍過四次拖,中二初戀短時間就畀人飛,跟住再拍過三次拖都係我話要分手,最長拍了兩年,試過同一時間有五個人一齊追我,依家冇拍拖、冇人追,因為我極度唔得閒!」

已經答得滾瓜爛熟的答案,再說一次又何妨。

不過,雖然有些問題真的答到悶,但Mag都要澄清,就是每個星期是有「六百」大元的零用錢,絕對夠用。

「我住大埔,去青衣上堂,一個星期只係返四日學,計晒搭車食飯六百蚊一定夠。雖然我依家仍然用緊爸爸媽媽錢,不過我一搵到錢,就一定會自食其力,可以的話當然會照顧埋屋企人啦!」

OK!OK!我證明林欣彤個銀包,絕對唔止得廿蚊,更何況奪冠後做訪問出function有經理人、化妝師、髮型師至少三、四人跟出跟入,就算銀包真係斗零都冇,又使乜驚呀?

譚詠麟在微博上力撐,是林欣彤為人熟識的其中一個重要原因。

壓力獎

成名後的林欣彤,也會發這樣一個夢:

「夢見好多、好多面牆,不停從四面八方壓埋自己度,嗌救命又嗌唔出聲!」

得到冠軍,卻也得到不少反對聲音和批評。

我不是Miss Chan Chan,不懂用歌唱術語來評論Mag的歌聲。

到底她的唱功如何,是聲沙沙只懂大嗌、還是咬字不清唔知唱乜,我說不準。

只知訪問時現場親耳聽她細唱幾句,我只能用「好聽」兩個字來形容。

就算有網友認為賽果有造馬之嫌,林欣彤始終是實至名歸的冠軍。

林欣彤夢遊娛樂圈,也應該是一個甜夢。

一切總會習慣,現時最讓Mag感到難於接近的,還是記者問一些很私人的問題。

「有次訪問記者問我係唔係處女,當時又冇人喺隔籬幫我,好尷尬,都唔知點答好……」

面紅紅、怕怕醜,少女味百分百的Mag勁唔好意思地說。

我仲以為睇《超級巨聲》都係想聽歌,覺得好聽至係最緊要。

佢係唔係處女,真係有關係咩?

又唔係o靚模……

這兩個星期,林欣彤(Mag)絕對是從現實走進夢幻,達成了多少少男少女的夢想,成功踩入娛樂圈做歌星。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()