盂蘭勝會--七月十四之律政驅魔人

別以為《捉鬼家族》僅屬戲劇情節,在我們身邊隱藏着不少世外高人,默默秉承呂祖先師訓示,宏揚道家精神。 24歲的 Philip,日間在律師樓工作,晚上則變身驅魔達人,率領家人執行另類法學。「不是要它們煙消雲散,盡可能談判,再導以正途。」現實與電影,始終有不同之處。 撰文:馮國康


其他娛樂名人影片

鬼?梗係驚啦,我都係普通人——出自捉鬼大師之口,確實有點意外。是偶然的機緣吧, 24歲的 Philip(黃騰威)這天向律師樓請了半天假,準備應付法律文憑考試,也讓小記可一睹少年捉鬼師的廬山真貌。然而從他的談吐舉止,混雜着幾分書卷氣與年少氣傲的眼神,卻絲毫感覺不到其異於常人的天賦。還有,捉鬼的原來不一定是陰沉寡言的。

小學發現異能 放大圖片
Philip(右起)跟父母雞爸和雞媽,會一齊出動上門替人做法事驅鬼。

Philip(右起)跟父母雞爸和雞媽,會一齊出動上門替人做法事驅鬼。

「由細到大都睇到呢啲嘢,已經習慣咗,惟有盡量做番普通人。」 Philip娓娓道出鮮為人知的過去:「記得嗰陣三、四年級,因為感冒冇返學。喺屋企我由房行出廳之際,突然見到有個人箍住阿媽條頸,用刀係咁拮,啲血直情好活生生咁飛到面前!之後嗰個人發現我見到佢,成把刀飛過嚟。我好驚,即刻衝返入房打 999。後嚟差人嚟到,我先至知面前見到嘅居然係幻覺。」讀者或會質疑,是吃了感冒藥產生幻覺吧?但一次又一次的體驗,令 Philip堅信他擁有異於常人的能力:「有朝起身望出窗外,居然係郊外場景,仲見到兩個日本武士揸住把刀決鬥,我就知又嚟?咁我即刻行出房,一路行一路發現個地板係草地嚟,直至出咗門口,所有嘢先回復原狀。」 Philip遂向篤信道教的雙親傾訴,當他被帶到道壇皈依做弟子,方知之前的是幻覺,實乃呂祖先師(呂洞賓)給予的試煉:「因為具備法眼嘅人,驅魔時要處變不驚,所以要喺壓力下長大。」自此 Philip潛修道法,與家人在筲箕灣開設以慈善機構註冊的道壇,替人驅鬼做法事,亦會將捉鬼經歷放在 blog中與人分享。年紀輕輕的 Philip,山精、水妖、餓鬼、熊靈統統對付過,惟獨提到第一次驅鬼經驗,依然猶有餘悸。 Philip說:「好記得嗰日突然有朋友打電話嚟,話佢姪女唔多妥,我哋去到個女仔瞓喺凳上面,有 5、 6個男人㩒住佢,但都㩒唔到。」Philip續說:「我用法眼見佢頭頂有隻角(註:據說角是靈界的等級認證,頭頂越多角,象徵修行越高),唔係普通陰靈咁簡單,個樣係好猙獰嗰隻。之後佢突然變咗男人聲,一手將 5、 6個男人推開。我阿爸見勢色唔對,即刻㩒住佢,用隻手過道符落佢個頭度,心中持咒,再開符水畀個女仔飲,個女仔先冇事。」

旨在化解仇恨 放大圖片
80年代由劉丹和歐陽佩珊主演的劇集《捉鬼家族》,講述識捉鬼的夫婦大鬥法。 劇照

80年代由劉丹和歐陽佩珊主演的劇集《捉鬼家族》,講述識捉鬼的夫婦大鬥法。 劇照

最後, Philip三番四次替他們的對頭人講好說話:「凡事有因果,佢搞得你一定有因。我哋嘅角色可以話係談判專家,盡可能都會同佢哋坐低傾,等雙方解開業力。冇必要我哋唔會用武力,更加唔會令佢哋煙消雲散,因為佢哋本質唔係壞。」說着說着,才猛然醒覺,鬼神怎會可怕得過身邊的小人?攝影:黃文偉、黃偉雄場地:筲箕灣妙觀園慈善基金會道場


Philip 捉鬼年資: 10年 專長:法眼
24歲的 Philip日間在律師樓工作,晚間變身驅魔達人,又將捉鬼的經歷放上網誌跟人分享。

盂蘭勝會--話你知:一門三傑六步驅鬼
其他娛樂名人影片

鬼片就睇得多,睇人驅鬼完全是另一回事, Philip解釋說:「其實邊使咁多花臣呀,法係喺心度,只要用法就可以同靈界溝通。做法事更加冇可能一招了,解決問題都有好多步驟啦!」 Philip一家三口通曉驅鬼,且看他詳述的六個步驟。

放大圖片

 

【第一步.扶乩】Philip會先用法眼觀測事主,及試探是否陰靈纏身,確定後雞媽便會透過扶乩向呂祖先師請示,而雞爸除了負責記錄乩文外,亦會監督事主一舉一動。

放大圖片

 

【第二步.法器】在處理案件時,他們會先請示呂祖先師,以透過扶乩方式選定作法日子及所需的法器,法器的用途臨場才有啟示。據說冬瓜、繩子、釘子都試過用上。

放大圖片

 

【第三步.入門】他們按呂祖先師選定的日子、時間及人數,絲毫不差地前往事主的家宅辦事。而到達事主屋外時,一般會排出三男三女的陰陽陣才入屋,以擋煞氣。

放大圖片

 

【第四步.睇場】Philip以法眼視察環境,若發現屋內有不尋常的氣場便會稟報雞爸,擬定下一步計劃。假若事主被陰靈附體,雞媽會使出陰陽掌,逼靈體現身談判。

放大圖片

 

【第五步.談判】有別電影情節, Philip驅魔以道為先,先了解為何陰靈苦纏事主,亦希望透過對話以化解雙方的積怨。若不肯就範,雞爸才會施以符咒。

放大圖片

 

【第六步.封妖】若遇上難纏的妖或精,再三談判亦無果,雞爸才會透過道法將陰靈暫且收進法器之中,然後才返回道壇放在呂祖先師殿前,讓呂祖先師發落。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()