人類,對球狀物體有無窮無盡慾望。
看一場世界盃,可以捱足一個月眼瞓、晚晚通宵睇波。  s8 s9 S- [5 v8 C7 S2 v
對胸部,更係樂此不疲。, S, M8 N9 \- c' Q& W9 g: D/ Q' [
遠古戰場,已經波光劍影、波譎雲詭。近年 o靚模更係鬥得白熱化,你谷胸我就漏奶。3 H$ z9 C+ y0 I" O0 P4 l
幸好,我們還有羅仲謙。
兩塊胸肌明明平滑得像塊扒,卻奇妙地不比任何 o靚模輸蝕。
難得是無對手,在男性波場裏,羅仲謙一尊獨大。
在港姐印度之旅見到佢,傅穎嬉水又見到佢。' r, S+ Z' D2 u$ N1 X6 [
「我唔介意一開始用身體去吸引你,總好過唔知我係邊個。」羅仲謙挺挺 40吋胸如是說。7 M8 d" d" k+ l: C2 i2 O& U
咁又係。不認得你個人,至少都會認住你對胸。! g5 V. c) Q: l, t+ s* @4 r
咁,已經殺死唔少女。5 [1 C. t( O5 o& V
4 H( o" K" ~! f9 d) U% m5 z. K3 c
3 D8 U- b8 d5 T/ ~4 F
0 }% a5 e- y& G4 n/ ~7 j; R" T/ J
羅仲謙與緋聞女友傅穎頻頻情侶檔搵銀,近日更被拍得一齊嬉水,戀情逐漸浮面。! C; S0 A7 c. s6 M

羅仲謙升呢被派去印度跟港姐拍外景。簡單騷騷胸肌,已經勝過無數佳麗。

一切講緣分2 I! r5 q  f( r( P
訪問之日, 33.9度,係今年香港入夏以來最高溫度。* H1 h$ c6 Q3 w& ^* x% X( A( d
記者好日唔出訪,揀正「良辰吉日」,惟有頂硬上。0 M' I  q% N* W% U0 ^; P
巧遇當日出外旅行小學生,一見羅仲謙個個鶽嘩鬼叫,爭先恐後上前影相,影完先識問:「佢係咪明星嚟 o架?」
瀕臨中暑的記者,幾乎想嘔血。5 w- h- G7 d$ z! Y
又難怪,羅仲謙近日在老中女界享負盛名,但未至於社會各階層都通殺。由 2005年出道至今 6年,羅仲謙一直徘徊於二打六邊緣,直至早前《搜下留情》,憑大隻猛男形象殺出血路,成為露肉界新寵。
「講真,從冇諗過做明星。我讀書心散,中五畢業就出嚟做救生員。做沙灘救生員挑戰大,但我喺屋苑泳池做,泳客亦多數係女士或者婆婆。做咁耐從未救過女仔,就算有都係 10歲以下。英雄救美?根本就冇咁嘅事。但街坊街里日日見面,有時仲會買埋點心俾我食,好有人情味。」9 w6 X! L# |2 L& L% \. M- H
羅仲謙之後受朋友影響,走去學潛水,一學學到底,考牌做潛水教練。做了半年潛水助教,基於冇耐性教人而離開。羅仲謙最後決定投考消防員,有潛水牌、識拯溺曉急救,在佢口中係 100%實食無黐牙,但因緣際會卻入了娛樂圈。
「當時有部電影 casting,朋友走去試。我睇《警訊》多,驚朋友俾人呃乜乜試鏡費,自動請纓陪佢去。」0 ~+ S8 K% f, x9 P4 d8 F
老逢情節係,朋友未能中選,塘邊鶴羅仲謙卻被人睇中,直接入行。
「我讀書時,星探、模特兒公司嘅卡片一張都未收過,反而我朋友就成疊。娛樂圈就係咁,強求冇用,一切都係講緣分。」 ! f6 k, W9 I4 Z6 ^


不童顏很巨乳
只係有緣入行,並不代表有緣彈起。羅仲謙熬足 5年幾,一直半紅不黑,直至拋胸一露,驚為天人,連佢自己都估唔到。) }6 }& W; s6 \; u9 m* M) M3 B
「其實之前有玩開健身,身形同依家差唔多,一直保持 150幾磅,但唔知點解冇人留意到。」
羅仲謙說當年因為看見《搏擊會》的畢彼特( Brad Pitt),認定男演員應有健美身形而矢志操 fit。現在他仍 keep住健身,動輒一做就幾個鐘,有時時間不許可,就同相熟健身室攞鎖匙,夜晚自己一個人去做 gym,但有苦自己知。
「依家好有壓力,大隻形象深入民心,變相唔可以偷懶,即係每日都要操!」7 ]6 v  L3 H. r+ q8 u
不過正如他所言,玩得健身一定貪靚,一定會繼續 keep。訪問過程,羅仲謙不吝嗇晒肌,着恤衫都要打出心口,深深明白自己的市場價值。
只係日剝夜剝,難道不怕被標籤為男版 o靚模?被炮轟冇青只有春?
「當你日睇夜睇都會厭啦!我唔介意一開始用外表或身形做賣點。有人甚至叫我童顏巨乳㖭,坦白講,我唔覺得自己童顏,巨乳形容男仔好核突,但我都接受到。我明白每個人都有特點,俾觀眾搵到特點係好事。總好過面目模糊呀。
「做人淨係靠外表梗係唔得,最緊要係實力。」1 T" W3 M3 D& y8 A1 j- x
5 X1 X5 m6 z7 c' ?3 s* _
少年 15、 16,羅仲謙一副白面書生樣,與現年 25歲的他,相差甚遠。0 _. Y) j" ?" ]: ]+ M; P
, }5 X4 ~% u8 J; e
一向有健身的羅仲謙,身材本來不差。 2005年當救生員時,有胸肌有老鼠仔,只嫌皮膚稍白。

巨胸唔單止令羅仲謙人氣急升,近日更頻頻行泳衣騷,名利雙收。
6 ^- s+ S/ q0 @! R0 Q+ g, r
港姐印度之旅,馬國明(左)亦有同行,不過受歡迎程度,始終不及羅仲謙。
- P, U2 z$ I  X) x) {
《阿嫂》有曾志偉、林嘉欣、任達華,陣容強大,羅仲謙(右二)有幸客串一角。

拍攝《尖子攻略》時,拍開電影的羅仲謙(中)因不適應電視劇的製作過程,曾一度感到挫敗。" I% A% ^. Y' n0 q

近作《搜下留情》飾演泰拳好手,其強健胸肌成為全城熱話。
 h: [+ p. D
不求一步登天& V4 Y3 [$ v! s, p3 K2 t: x
所以出道以來,羅仲謙一直裝備自己,由學普通話、學唱歌到學做戲。2 c6 N& y) z1 f" ?- _9 Y* l, [
「我唔但求一步登天,只求每年都進步,每一年多一個人鍾意我就夠啦。做男藝人有度好, 30歲開始都未叫遲,路係辛苦但勝在長,可以慢慢捱。」
羅仲謙 20歲加入影圈,第一部作品《阿嫂》,有曾志偉、任達華、黃秋生等大卡士,縱有群星拱照,但並冇令佢跑出。兩年之後接拍港台劇集《過渡青春》,劇集係《 Y2K》系列之一,孕育過方力申、阿 Sa等紅星,可以話係明星搖籃,只可惜羅仲謙依然未被關注。
直至入了 TVB拍《尖子攻略》、《古靈精探 B》,慢慢入屋,才開始為人熟悉。" S& G* Y. z: K8 i, }, N- V
「家人初時都好擔心,佢哋一心想我做警察,政府工始終穩定啲,如果進修下,條路就會好好行。不過我最終入咗娛樂圈,佢哋見到我依家略有成就,都開心晒。」
羅仲謙於單親家庭長大。小時候父母離婚,身為圍村人的爸爸,堅持子女跟自己同住。羅爸爸係髮型師,搵食不算艱難,但一日做到晚,憑一雙手、一把鉸剪養大羅仲謙兩姊弟,而媽媽則改嫁他人。/ k6 Q. j0 j- Y7 a2 N2 Z
「我由細到大都冇怪過媽媽。諗深一層,她帶住小朋友,好難再有另一段婚姻。」* m" j. E: m# i& a5 `) D6 @
畢竟血緣至親,羅媽媽改嫁後並沒有忘記仔女,反而搬到圍村附近方便日日見面。
「講到尾,佢哋永遠係我爹哋媽咪。」! |5 z0 {4 f/ \- v! y# f/ M* ~
5 c$ d- w( K: I# H# K$ ]
人紅是非多,羅仲謙一度被傳與《搜下留情》的「鵪鶉妹」黃智雯(右圖)撻着,兩人更被拍得一齊 shopping。% U+ o: y8 Y0 D! j
) C& u0 f4 h5 W; |

做羅仲謙女友首要條件係要識煮飯,假如傅穎識煮,應該更 perfect。# R: T6 H4 J. T: w
5 D: r3 e" S" |2 b) v% ~+ }, a
沙塵謙' r3 e. R9 p' X" S
生長自破碎家庭,羅仲謙特別嚮往完整婚姻。
「現在我正係搏殺期,但個心都好想拍拖。老闆(星皓老闆王海峰)嫌我太乖,佢都有鼓勵我多啲出去識女仔。我有聽 o架,但做唔到。」) w2 H( y" y( t
其實唔使專登出去識,遠在天邊近在眼前,不是有同公司的傅穎嗎?1 B5 l! x* N+ u' o9 ^9 m
「我同傅穎都係處女座,大家要求好高。同佢有冇發展機會好難答。」" N0 }  N4 w" v: J. x7 Q3 ?* ~/ z
那候選佳麗張莉莎呢?
「唉,嗰個仲搞笑。藝人跟緋聞係 package嚟嘅。話我喺印度同佢失蹤一小時?太睇小我吧?你話一個鐘做得啲乜?根本乜都做唔到。」
那請問幾多個鐘先合情理呢?
「起碼一日啦!」% l8 R5 C" b6 q' ?! `" k# e9 X9 B& m
在這方面,羅仲謙倒是一點都不謙。 9 x) c) t& A2 Y4 ]4 b; J. S" ~
* @2 c1 ?  i- _* E

假矜持與假豪放
記者有個小習慣。喜歡跟每個受訪藝人影合照。
訪問當日,眾人經過兩小時曝曬,汗流浹背,好不容易終於完成拍攝部分。
記者滿心歡喜等着赤裸上身的羅仲謙。5 N8 \8 b! v7 W0 A8 v  h
但基於矜持,又忍不住向他說:「你可以着番件衫先再影。」
豈料,羅仲謙豪放過我,「怕咩啫?你都未結婚。未結婚就冇所謂啦,結咗婚就話啫。」
嘴裏邊說着,但跟手就着番件背心。當時,我真不知該討厭自己的假矜持,還是痛恨羅仲謙的假豪放。 ; ^, l' L1 y. D. e# A4 q
4 K% \: S# X. i6 X" T

訪問途中經常有少女殺出要求跟羅仲謙合照。
6 L6 t# B1 n' J7 T6 |7 e8 f
小學生確認羅仲謙為明星後,表現更為雀躍,再度大合照。2 I& c. E3 f1 M1 v$ t) f" L
) n( F0 [1 {# M$ w! r( M
記者與羅仲謙合照。本來他是冇着衫的……: ~& @* g4 b( X# M

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()