劉德華和楊千嬅昨日到港台出席廣播劇《毒戒》記者會,大會安排他們以假人學習心肺復蘇法,豈料曾當護士的千嬅示範時多次失敗,她笑說:「我呢啲打真軍 o架嘛,假嘢唔識呀。」有傳千嬅新歌《飲酒思源》的派台版本疑似走音,唱片公司要馬上收回,她說:「我公司成 30人,唔通個個都聽障咩?走音都出?唔會囉。其實隻歌只係一個 demo,我係覺得可以用更好嘅感情去表達先重錄。」問華仔可有意效法周星馳擔任上市公司高層?他說:「唔係自己控制到就唔敢,因為自己範圍內可以控制,感覺得心應手啲,唔係話驚咗,不過我投資嘅 project唔係個個都賺大錢。」採訪:藍文浩攝影:黃偉雄


華仔和千嬅示範人工呼吸,護士出身的千嬅卻老貓燒鬚。 

楊千嬅打慣真軍唔假得

楊千嬅昨日為廣播劇《毒戒》錄音,談到新歌《飲酒思源》疑似走音,她斷言否認:「唔通廿幾三十位唱片公司人員有聽障咩?有事一定唔收貨,況且用電腦兩秒就執正啦!」她表示不知道派台歌能「回收」,強調純因《飲》歌的感情表達未臻完美才重錄。此外,曾任護士的她在活動上多次示範心肺復甦法失敗:「同假人唔得,同真人會好啲,我呢啲打慣真軍!」

 


千嬅堅稱新歌冇走音

楊千嬅昨日為廣播劇《毒戒》進行錄音,對於其派台新歌《飲酒思源》,有一句出現走音邊緣,她多番強調《飲》歌沒有走音:「唔通廿幾三十位唱片公司人員有聽障咩?有事一定唔收貨,況且現今科技咁發達,首歌有乜問題,插入電腦唔使兩秒就可以執正。」她不知派台歌可有回收,但的確有錄另一個新版本,原因是性格奄尖的她,覺得歌曲在感情表達方面未夠好,她又說:「但有啲人話鍾意第一個版本。」


千嬅示範心肺復甦法失敗,自己都不禁喪笑。

另外,在活動上,曾任護士的她多次示範心肺復甦法都告失敗,她笑言:「同假人唔得,同真人會好啲,我呢啲打慣真軍架嘛!」


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()