新一輯《超級遊戲獎門人》明明以全新遊戲做賣點,不過早前母親節那集,卻特別為了嘉賓之一的賈曉晨破例一次,翻炒「超級無敵啜乒乓
上過四次《獎門人》,玩過四次「啜乒乓」,啜波啜到有高潮眼的賈曉晨,是如假包換的節目高潮位,獎老、嘉賓爭住去企 JJ對面的 VIP最佳觀賞席,毒男討論區個個留名話成晚都係等 JJ出場,啜出個經典,點到獎門人唔破例?, [* w1 }/ X* u2 B6 w
27歲、 07年才憑《味分高下》中的味之天使「梳打」冒出頭來,我有理由相信,要是早幾年出道,由賈曉晨演出在 03年少少鹹多多趣的港片《豪情》中與「趙啷啷」齊名的「崔波波」,效果可能比谷祖琳銷魂得多。2 n& y# N$ ?  @% f3 p2 \
好聽點是「銷魂」,說實話是「姣」。為新戲《打擂台》宣傳應邀受訪的賈曉晨說,更刻薄更低俗不堪出口的她都聽過:「我話嗰個(高潮眼)唔係我,你哋會信咩?俾人玩得多,就知改變唔到……我俾人玩個樣係咪好傻?唔緊要啦……大家覺得開心咪算囉……」4 L$ I7 _$ ]  \5 {3 v# _1 t
女仔人家,又是回教徒,很多人想不通賈曉晨的底線這些年來怎麼愈設愈低。7 R# ?, D* N. T/ Y& T( N) H! j
三粒鐘的訪問結束,我開始明白,有些人為了生活,有時候不得不裝傻。

姣,都算係讚美啩!
對於 JJ,身邊人反應兩極。其中一半,像攝影師一樣,亦被她電到暈陀陀;另一半,包括男藝人、女歌手、還有身邊有毒男特質的男同事都勁藐:「佢嗰個高潮眼,擺到明就係特登練出嚟 o架啦!」
「你留意吓,個個玩遊戲都係一個表情,係我……可能天生個樣就係姣姣哋——人哋話齋。個個化妝師都話,我一上妝個樣就姣晒,所以平時唔使開工,我死都唔肯化妝。」# C) W2 I2 F8 `% G9 _
經驗所得,圈中咪精、姣精,十個有十個話自己一啲都唔姣,性格其實男仔頭。 JJ亦如是,自稱少女時代在老家濟南剪短髮又是運動健將,至今還是中學 3000米長跑紀錄保持者,還會為了幫被欺負的弟弟出頭打架:「我個樣生得姣,我喺大陸嚟,講嘢又唔正……你開玩笑唔緊要,但請你唔好歧視。 03年啱啱簽香港經理人公司,我用雙程證落嚟做嘢,過海關就俾佢哋叫入房,重複問我落嚟做乜?當正我做嗰啲嘢……嗰次係我咁多年最 hurt、最難堪一次,我覺得好委屈、好對唔住父母,唔明屋企咁好,做咩犯賤落嚟。入行之後,我唔想再記番起……我呢行嘅 best friend係欣宜,講真,同佢比我算係乜?話我姣,起碼都係讚我靚,真係唔明網絡文化,明明你醜樣過欣宜十倍,點解可以攻擊佢醜?」' v$ \3 f4 `" R  u1 M
第二行就話性格決定命運,做演員,當然是由外形決定。 03年以前已經在山東拍過電視劇、電影的 JJ說,派給自己的角色有髮花、第三者、援交少女,新作《打擂台》是第一次短髮素顏演個純情功夫少女:「我從來未試過接戲接得咁開心,我心目中,最有眼光嘅人一定係《打擂台》導演郭子健,佢係第一個見到我嘅真實一面!開頭影相、拍戲太性感我都唔鍾意,我喺大陸做過女主角,到香港竟然淪落到遊戲節目布景板,更加過唔到自己嗰關……但唔妥協,邊有工開?邊有鶽家呢啲機會?」

5 [3 Y# g$ j- ]( V8 a' d' Z' e
JJ上《獎門人》吹乒乓波吹出經典, JJ的高潮眼受歡迎到連做《美女廚房》嘉賓,主持方力申、鄭中基同梁漢文都特登去隔籬廠借吹波機讓 JJ表演,明俾男人玩!

新戲《打擂台》演素顏功夫少女, JJ說導演揀自己是因為比其他女星識出拳:「因為我細個已經為細佬同人打交!」

06年做完《美女廚神》冠軍, 07年被肥監製錢國偉揀中做味之天使的梳打,因為外形最標致,成功在 8個天使中跑出。
 B' u) q. q' F
邊度有呢啲飯局話我聽!. D5 X5 K6 U. k; j: r2 P1 E: U( @/ K
拍照空檔,大家閒談起娛圈秘聞,個個爭住話朋友的朋友的親身經歷有多荒淫有幾離奇, JJ說她不相信:「我都試過有人喺網上留言,話我搶咗佢朋友老公,又有人話朋友親眼睇住我同老細入酒店……邊個係佢老公?又邊個老細呢?咪就係朋友嘅朋友嘅朋友話囉……」
計埋大學時代(濟南中醫大學)客串廣告,入行已經 10年的 JJ說,自己名下財產除了供緊的 500呎市值 200萬的將軍澳二手居屋怡心園私人樓、代步二手日本車,和供來養老的基金外,再沒有多餘錢剩:「經理人話聽過無數咁多個搵我去飯局、陪老細嘅電話……其實仲讀緊大學,已經試過唔只一次。唔知中國大學生係咪特別窮,有錢人又最鍾意女大學生,隔籬藝術學校嘅女仔聽講好多都係……大學有人搵我拍廣告,開始食慶功飯,開始同枱出現有錢人。第一次個男人咩樣我完全唔記得:『我畀架車你揸?』你邊位呀?我唔識你又唔識揸車喎!第二次好似係地產商,起咗個別墅小區,話一幢我住,其他就我負責管理同賣……梗係唔制啦,嗰陣時我眼裏係得男朋友。9 l( b3 S% F; p1 L$ D
「呢幾年,一年開得一套戲試唔少,冇錢使又冇安全感,我記得有段日子,開工以外時間,就幾乎日日匿埋屋企喊。好多朋友話我蠢:『青春有幾耐?到你老,仲邊有人肯包你?』都有人撐:『青春有幾耐?愛情梗係青春嗰陣搵 o架啦?』我就個個月供車供樓,為剩番幾千蚊還咭數計到頭都大,有時出去食飯,見到呢行有人一餐飯幾萬蚊話請就請,唔係冇矛盾過,過多幾年都搵唔到愛情,青春都冇埋,就真係得個桔……」
袁彌明早前爆料,說富貴港姐周圍晒,擁有賽西湖豪宅用不着出賣肉體,每次出席富豪飯局就賺得到 50萬, JJ聽了大喊:「邊度有呢啲飯局話我聽!跟住嗰一個月我唔開工,成個月日日去食飯,跟住就退出娛樂圈!」

今年 3月先推出半裸真空 2010寫真月曆,底線愈來愈低:「為靚而做,一定唔會除晒。」+ j; U( u$ K# S0 b2 }+ M
& u/ j9 L5 b1 T: j/ ]
回族人回教徒, JJ說從包到實接受現實, 08年拍三點式寫真,是因為唔行性感冇工開:「知道自己賣點,就唔會再浪費時間!」
C6 P$ ~+ r
最近開始有戀愛感覺……
在山東濟南出世和成長,母親是芭蕾舞蹈家、父親是畫家, JJ說,受到父母基因影響,從小就是個愛表演的浪漫主義者,連入讀濟南中醫大學,也是為了相戀 5年的初戀男友。1 x1 f" A' W5 X6 i& d) l
「當年興韓風,個個迷韓劇,初戀男朋友係由南韓留學濟南嘅中醫碩士。我由細到大都冇自信,覺得自己係會斷錯症、醫死人嗰啲人,睇醫生千祈唔好搵我,大學揀讀中醫都係因為男友,心諗佢第時一定會做醫生,我企喺佢身邊幫佢執頭執尾,起碼聽得明佢講乜。」
5 年以後感情轉淡,在香港旅行時又被朋友介紹給陳百祥有份揸旗的經理人公司來香港發展,兩人順理成章分手收場,中醫文憑的意義只剩下初戀的記憶。 JJ說,自己貪靚仔又講感覺,身邊雖然不少承諾送 iphone和名牌手袋、間中用名車搶接送的富商追求者, 7年以來還是感情空白:「最近開始有戀愛感覺……佢係呢行新人仲未出道……我哋之間好特別,但傾電話傾咗幾個月都唔敢出街、唔敢行出呢一步。可能驚俾人影、俾人講啩……好擔心未發生就會結束。其實我好傳統,嫁雞隨雞、嫁狗隨狗,一定要為佢生小朋友。就算點對自己唔負責,都唔可以累咗下一代 o架!所以大前提一定係靚仔,我鍾意佢就自然會覺得佢靚仔啦……唔通為錢求其跟老細生 BB爭名份咩,咁個仔第時出世生得似佢點算?」
8 m; x; z" q0 K

來自山東濟南, JJ自稱從小短髮又是運動健將,直到大學留長髮,才開始有男性埋身。

擋不住的風情" W/ R" j$ P& a6 I- V0 E) t9 E
我們讓 JJ穿起緊身 tee和體育褲在設於公司飯堂的乒乓球桌前拍照,時值晚飯時間,每次飯堂大門被推開,就傳來男同事看到 JJ的驚嘆聲:「嘩……嘩……」0 _7 `, u1 V+ c  H* u
收銀處條長人龍,男同事排到偏離航道,眼裏沒有菜牌只剩 JJ;
拍照期間,球技麻麻的 JJ一接不到球就忍不住笑出聲來,嬌嗲呢喃的讓正在拍照的攝影師也停下手來:「可唔可以搵錄音機錄起佢?」
不管是不是存心,明明隨便就能迷暈人的 JJ告訴我,求愛心切的她,對另一半要求簡單:「我家起碼有樓有車,工作機會又多咗,第時個男朋友只要有份穩定職業,可以同我 share吓支出,我就輕鬆好多啦!」0 r/ N: ?* u0 G/ \8 E
我聽了啞口無言,倒是攝影師有感而發:「其實有時靚女先至最易呃!」% d. p1 ?  s- r0 }; Q- Q6 L
& F, C& I( S3 n* S4 n" m0 r- U
未夠 20歲已經在內地拍過電視、電影,處女作《茶色生香》更有出浴鏡頭:「個角色其實係純情大學生嚟 o架!」
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacy4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()