冰袋鎮痛模媽 Mia在豐唇過程中,唇上下共打入 14針注入玻尿酸,下針時會有病理護士以冰袋紓緩 Mia痛楚。 

娛樂喧

全程直擊 狂打 14針豐唇 模媽 Mia:痛到標眼淚

無綫今年 8月透露,搵《盛女愛作戰》編導岑應製作整容真人騷,而王維基的港視亦拍攝整容劇集《三面形醫》,電視整容熱蔓延。有線奇妙台於 11月,率先播出由袁彌明及余迪偉主持的整容節目《魔鏡我最靚》,直擊各種整容手術。
早前,《魔》找來被指多次整容的模媽 Mia(陳靜儀)擔任「美女敢試兵團」,本刊更獨家直擊她打針豐唇過程, Mia回憶嘴唇打針情況:「痛到標眼淚!」

 


真係靚咗喎!(設計對白) 

首次擔任節目嘉賓的 Mia,為有線節目《魔鏡我最靚》獻出第一次,在鏡頭前親身示範各種醫學美容手術。繼早前啪骨瘦面, Mia在 11月 4日更應邀到中環一間皮膚外科中心接受豐唇療程。

想有八成似舒淇

未進行療程前, Mia坦言自己經驗豐富冇驚過:「我一向貪靚,喺節目除咗會同大家分享我嘅經歷,更會親自示範啪骨瘦面。我之前都試過打 botox瘦下巴,又試過打透明質酸去削鼻,效果都 OK,今次我就會試用玻尿酸豐唇。」
潮流趨勢興性感厚唇, Mia坦言豐唇是以舒淇為目標。她說:「我覺得自己上唇較薄,所以想打番厚少少,望落去性感啲。我個嘴乾紋較多,豐咗唇會減少乾紋同保濕好啲,所以希望做完之後,唔使化妝可以好靚咁見人。我好鍾意舒淇個嘴,手術後有佢八成咁靚就好滿意!」


變孖膶腸打足 14針, Mia成個嘴又腫又瘀,過程令記者怵目驚心。 

痛到變樣醫生打針後,都會以手為 Mia塑形,打針已經令 Mia嘴腫,醫生每揑一下, Mia都會痛到面容扭曲兼眼濕濕。 

豐唇前豐唇前, Mia上唇薄,下唇乾紋多。 

大晒新唇豐唇後, Mia在網上大晒美唇,明顯上唇厚咗好多,下唇飽滿咗,少咗乾紋。 

三日先消腫

在接受豐唇療程前,皮膚科專科醫生先詳解豐唇下針位置、效果及風險,之後護士把冰粒給 Mia含住,又以冰包敷嘴唇,為 Mia麻醉。手術開始時,醫生先在左面嘴角打第一針,繼而在唇上不同位置打了十四針。每打完一針,醫生都會以手來幫 Mia唇部塑形,令其嘴唇變得飽滿和豐腴。
打針過程中, Mia不時痛到面容扭曲,緊握拳頭,不過仍忍唔住兩次痛到喊,醫生只好暫時停手。由於 Mia唇上不時滲出血絲,護士要不斷為她抹血,而醫生的手套亦漸漸染紅,記者直擊亦感心寒。
半小時後完成手術, Mia表示雙唇仍是麻痹:「打完 feel到啲唇紋少咗好多,唇形都立體咗好多。打嗰時個嘴要用冰袋敷住,痹到完全冇知覺,但落針嗰下幾痛,痛到標眼淚,尤其醫生打完針用手幫我塑形時都幾痛。依家個嘴好腫,醫生話要 3日先消退。」
手術後,記者致電 Mia,她說:「依家個唇形好自然,但剛剛打完嗰兩、三日都好腫,腫到好似孖膶腸咁。(腫嗰幾日有無咩影響?)腫到兩個工作要取消,頭嗰幾日都要戴口罩出街,食嘢個嘴會痛,胃口細咗,乘機減吓磅。」


本來面目Mia雖然只認打過 botox同透明質酸,不過佢出道前後,明顯兩個樣。 

拍出慾火為了賺錢育兒, Mia拋胸接 job。上年拍《喜愛夜蒲 2》, Mia胸戰娜姐舊愛 Avis擦出慾火,兩人被發現密室培慾數小時。 

今年 8月, Mia前夫莊家傑(上圖右)娶《盛女愛作戰》參賽者 Whitney(上圖左), Mia即贈興寸前夫冇責任感,引爆兩女罵戰。 

Mia一向積極搵金龜, 10年她搭上郭秀雲兒子錢景峰,兩人到台灣旅行時,自拍浴照。 

「玻尿酸」祛皺豐唇

今次 Mia豐唇所用的玻尿酸,又名透明質酸,它是人體中存在的物質,可被人體吸收,具祛皺紋效果,近年常用於豐唇及祛皺紋。
玻尿酸會隨着新陳代謝及唇部動作被吸收,一般可保持 4至 6個月,如需要保持持久效果,則需要多次注射。

變性關之琳

《魔鏡我最靚》追訪不少整容過程,貌似關之琳的跨性別人士 Natalie(左)亦是《魔鏡我最靚》壓軸嘉賓。 Natalie本身是男兒身,正進行變性手術,被主持人余迪偉及袁彌明大讚靚女。


《蘋果日報》圖片 

早前 Natalie完成了眼、鼻、口及額頭的整容手術。 Natalie面部浮腫,但在鬧市中仍任影唔嬲。《蘋果日報》圖片 

靚女愛豐唇

自從安祖蓮娜祖莉成為性感 icon,近年女性嘴唇飽滿至叫性感。名氣界趕潮流,造就本地不少名媛,亦加入豐唇行列。

胡敏珊

 


01年 

13年 

薛芷倫

 


05年 

13年 

溫碧霞

 


01年 

12年 

撰文:娛樂組 
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()