FACEweekly

大個女 吳雨霏

入行 11年,由清純 Cookies到 rock味 Ping Pung再到慘情歌姬, Kary吳雨霏可以話係
筆者作為 80後同佢一齊成長,出過 6張大碟、 2張 EP,上星期四推出第 3張 EP《 State of Mind》,當中轉形象剪短髮、半裸騷長腿不特止,仲首次參與全碟監製及寫歌,由頭到腳大個女晒,今日就等我哋重新認識眼前呢位唱得、跳得、仲寫得的 Kary!

新碟名叫《 State of Mind》,有甚麼想法要表達?

作為第一次做創作人,我好想真實、赤裸裸地將自己真實的感覺講畀大家知,所以每首歌都代表咗我過去 10個月期間的各種心情,用音樂代替相機 capture下來,用抒情、 rock、 R& B、 motown的曲風去表達失意、振作等。

入行第 11年,心態上有甚麼變化?

由出道開始我都好在意人哋的評語,直到今年才突然諗通,開始慢慢放低呢個心魔,唔再討好全世界,亦唔再咁辛苦做人, it's my life,最緊要活得開心,對得住自己就足夠。

今次 EP封面由你親自設計,又半裸又騷長腿,連形象都轉行性感路線?

哈哈,唔係色情,我都係想表達真實自己的意思咋,加上香港較少女歌手試呢個方向咪試吓,效果又出奇地滿意,最鍾意就係封面個張,好有 attitude。我一直都夢想做一輯黑白、好 raw的相,所以專登搵來台灣知名攝影師余靜萍合作(曾獲台灣金鐘獎最佳攝影),連 photoshop都好少,(但好瘦喎!)
年頭為演唱會跳舞好睇啲增肥 7磅,𠵱家做運動終於瘦番,我仲想瘦啲㗎!


外界都話你的第一首派台作〈今夜煙花燦爛〉講緊分手的事,有甚麼感受?


Kary於第二首派台歌《生我的命》 MV中首次挑戰男性化舞蹈,着 suit加 wet look由頭跳到尾,仲係一鏡到底拍攝。 

其實我都估到大家會對號入座,不過我覺得呢首非慘情歌反而係 sweet歌,煙花雖然短暫,但爆發到最高點時係最靚的,能記住那一瞬間的燦爛,已經足夠。

就快到各大樂壇頒獎禮,想攞創作人獎?

勁想,但𠵱家樂壇有太多出色的創作人啦,希望等一段時間
有新的經歷再嘗試創作,如果有歌手問我攞歌已經好滿足。


撰文:曾曉嵐
攝影:崔百祥
化妝: Hubei Har@ Atelier d'Arris
髮型: Heibie Mok@ Hair Culture

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()