Christina打開糖膠盒蓋,她的大仔 Brandon(右一)、細仔 Alastair(左一)、家姐 Sheila(右二)和她的女兒 Alysia,見到咁大個月餅,都忍唔住嘩嘩聲。 

名氣生活

陳妙蘭 自製中秋

全因嘉麟樓的月餅效應,今年幾乎所有餅鋪都推出奶黃月。去年自製酥皮奶黃月餅,食到親友嘴舔舔的維他奶創辦人之一陳南昌的孫女陳妙蘭,今個中秋就玩以假亂真,蛋糕扮月餅;謝瑞麟女兒謝穎婷就迷上玫瑰花,除吃玫瑰月餅,又學整玫瑰甜品氹爸爸。

 

 


Brandon見到個迷你月餅聞完先食,但咬落又係蛋糕。 

外表看似月餅的蛋糕,餡料是朱古力脆脆。 

匿埋煲蠟

今年中,陳妙蘭( Christina)將她的餅店 Christina's Creation,由雲咸街地鋪搬到擺花街的樓上鋪做 workshop,蛋糕就只接受預訂,主力開親子甜品班,教人布置餐桌和宴客菜餚,小朋友還可以在這裡開 party,「上個禮拜姨甥女喺度開生日會,小朋友親手整 cupcake,之後仲可以拎返屋企。」
每年中秋節正日,她和四姊妹都要同父母在鄉村俱樂部做節,有了這新場,她便相約家姐陳瑞蘭( Sheila)和姨甥女玩多轉, Sheila笑說:「佢好曳,細個最鍾意喺花園煲蠟……」 Christina即搶着說:「我四年班試過喺間睡房煲蠟,仲嫌火太細,攞幾粒冰掟落去,蓬一聲成條火柱衝上天花板,燒咗一個烘,我即刻用張被冚熄啲火。」聽到 O晒嘴的 Sheila,到今日才知這秘密, Christina就得戚說:「所以我唔俾兩個仔玩蠟燭,佢哋玩嘅係電芯花燈。」


將奶油蛋糕放雪櫃,待變硬後用圓模 cut出來。 

蛋糕搽上奶油後,再包上糖膠放入月餅模中。 


按壓月餅模,取出迷你月餅。 

用噴槍噴上食用顏料即成。 

蛋糕扮月餅

中秋派對的主角,當然是 Christina自製的月餅。她在五年前開始自己做月餅,傳統月餅、雪糕月餅、奶黃月餅通通整過, Sheila說:「人人食月餅鍾意食個黃,我哋幾姊妹就最怕食。」 Christina亦話:「最得人驚係四黃蓮蓉月,挑晒啲黃出嚟,剩番好少蓮蓉,仲要賣到咁貴。」
為了氹兒子開心,今年她玩玩新意思,整了迷你月餅蛋糕和一個特大月餅蛋糕,待十一歲的大仔 Brandon一到,就捉住他問:「呢個係乜?」囝囝即刻答:「嘩!好大個月餅!」但一啖咬落去才知「中計」。


Christina用 fondant做迷你水果糖,送給小朋友。 

三個小朋友一個亂字,他們竟然用花燈玩層層疊。 

謝穎婷 玫瑰香

曾在意大利留學的謝瑞麟細女謝穎婷,個性其實都幾浪漫,喜歡粉紅色,又鍾情玫瑰花,所以護膚品要用有玫瑰花幹細胞的 Lancome Absolue L'Extrait,連食月餅都刁鑽過人,只吃媽媽老友謝寧親手做的玫瑰月餅,「蓮蓉餡有玫瑰花香,街無得賣㗎。」
今個中秋,她拉埋媽媽張美琳,跟開糖水鋪的谷祖琳取經,學整玫瑰花奶凍,準備在迎月夜氹爸爸謝瑞麟開心,「甜品最有用,食完又甜又開心,爸爸同我一樣鍾意食朱古力。媽咪廚藝好得,她話要綁住男人,最先要填飽他的胃, tiramisu、 ricotta cheese cake都係她拿手甜品,連意大利人都讚好食過本地人煮。」


Lancome請谷祖琳(圓圖)開班教整甜品,張美琳試食女兒的製成品,大讚好味。 


浸軟的魚膠片放入鮮奶和忌廉熱漿中混和。


將混合物倒入小杯中,放雪櫃至凝固。 

謝寧自製的玫瑰月餅。

回復單身

謝穎婷剛結婚一年,以為她的澳洲籍老公好有口福,冷不防她淡然自爆已離婚,「幾個月前我回復單身,主因係 long distance同性格唔夾,對方完全不想來香港或中國發展,我又要長駐蘇州,不如早點分開。」她看着在幫她準備食材的媽媽,帶點感慨說:「好彩有媽咪一直在我身邊,所以不覺 lonely,加上相處時間唔長,對我影響唔太深,父母當然不想我離婚,但長痛不如短痛。」
謝穎婷是媽媽的掌上明珠,從不用入廚,今次她學整甜品雞手鴨腳,幸好有媽媽在旁幫手,她打趣笑說︰「依家媽咪成日陪我喺國內住,做埋我個司機、保鑣同廚師。」
經歷離婚後,三十一歲的謝穎婷說思想、情感上都成熟不少,但講到底親情更勝愛情,「搵一個人唔易,但家人就永遠都在我身邊。」


場地提備: GAGGENAU 


把果凍倒出放在碟上,再用混和了天然玫瑰香精的士多啤梨醬(右圖),隨意淋上面。

謝寧自製的玫瑰月餅。 

謝穎婷用士多啤梨、玫瑰花粒等做裝飾,再用朱古力寫上中秋二字,大功告成。 

撰文:李美媚、鄭子瑩 
攝影:李敏軒、葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()